Nakon incidenta s krađom korisničkih imena i lozinki s drugih stranica i neovlaštenog pristupa računima, jedan od najvećih servisa za pohranu podataka na internetu Dropbox je, kao što je i najavljeno ranije, uveo dvostupanjsku potvrdu računa za korisnike servisa.
Ovaj dodatni sloj zaštite računa je opcionalan za korisnike, ali preporučen od strane Dropbox-a koji je pozvao korisnike da isprobaju novi vid zaštite računa i zatražio od njih povratne informacije o tome.
Šestocifreni KOD koji je dodatak već postojećoj lozinki šalje se putem SMS-a ili generira pomoću mobilne aplikacije svaki put kada se korisnik prijavljuje na račun, ili povezuje račun s novim računalom, telefonom ili tabletom.
Dropbox je dvostupanjsku potvrdu računa najavio početkom mjeseca poslije otkrića da se računima korisnika pristupalo neovlašteno uz pomoć ukradenih korisničkih imena i lozinki s drugih stranica. Reakcija servisa je zakasnila jer su korisnici na forumima još prošle godine zahtijevali od Dropbox-a ovakvu zaštitu računa.
Da biste uključili dvostupanjsku potvrdu potrebno se je najprije prijavite na Dropbox račun, i u padajućem meniju ispod vašeg korisničkog imena, u podešavanjima (“Settings”) odaberete opciju Security. U okviru “Account sign in” možete uključiti dvostupanjsku potvrdu koja je po difoltu isključena. Od vas će zatim biti zatraženo ponovno unošenje lozinke da bi se potvrdilo uključivanje dvostupanjske potvrde. Poslije toga trebate izabrati da li ćete sigurnosni KOD dobivati putem SMS-a ili uz pomoć mobilne aplikacije.
Detaljne upute o tome kako uključiti i koristiti dvostupanjsku potvrdu možete naći na stranicama Dropbox-a.
S obzirom na to da je proces uvođenja dvostupanjske potvrde tek počeo, moguće je da ćete na ovu opciju morati sačekati još nekoliko dana nakon čega bi nova funkcija trebalo biti dostupna svim korisnicima.
Nema komentara:
Objavi komentar
Poruka će biti vidljiva nakon provjere.