Početkom prošlog tjedna europski korisnici Dropbox-a počeli su dobivati spam email poruke na email adrese povezane s Dropbox računima, a takve prijave su stizale čak i od korisnika koji su registrirali poseban email račun isključivo za potrebe Dropbox-a.
Reagirajući na prigovore korisnika Dropbox je pokrenuo istragu u koju je uključio stručnjake čiji je zadatak bio da otkriju što se točno dogodilo.
Koliko je za sada poznato, istragom nisu pronađeni dokazi da je bilo upada u sisteme Dropbox-a. “Do danas, nismo pronašli dokaze da je bilo upada u naše sisteme i neovlaštenih aktivnosti u Dropbox računima”, kaže se u priopćenju objavljenom u petak na korisničkom forumu kompanije.
S obzirom na to da korisnici Dropbox-a ponekad čuvaju povjerljive privatne i poslovne informacije na serverima Dropbox-a, mogući upad u sisteme ovog servisa predstavljao bi veliki problem. Dropbox ima 50 milijuna korisnika koji u prosjeku otpreme na servere servisa milijardu fajlova tijekom 48 sati. Naglašavajući da je sigurnost prioritet iz Dropbox-a obećavaju korisnicima da će im, ukoliko budu pronađeni, biti predočeni svi dokazi do kojih istraga bude došla. Ipak, treba imati u vidu da ovakve istrage mogu biti veoma spore, napomenuli su iz kompanije.
Nema komentara:
Objavi komentar
Poruka će biti vidljiva nakon provjere.