utorak, 1. svibnja 2012.

VeriSign sa Norton brandom

Prošle su pune dvije godine od kupnje VeriSigna od strane Symanteca.
Tako smo mogli primjetiti zadnjih dana, novi look u kojem je prepoznatljivo ime Norton.
Kako tvrde u Symantecu, na ovaj potez se nisu odlučili bez prethodne provjere pulsa javnosti.
Zaista je zanimljivo kako ljudi s povjerenjem percipiraju ime Norton, te samim tim bez ustezanja, bez dodatnih razmišljanja, opušteno i sigurno vrše kupnje i transakcije sa svojim karticama.
Istraživanja javnog mijenja su dala zbilja zanimljive rezultate....


-  94% kupaca se osjeća sigurnije i nastaviti će kupnju kada ugleda Norton Secured Seal certifikat

- 77% kupaca više prepoznaje Norton Secured Seal nego konkurentske potpise

- 65% ispitanika smatra da je sajt sa Nortonovim potpisom siguran za ...“safe to browse and won’t give me a virus”.

- 90% ih neće nastaviti sa transakcijom, ako uoče nestanak potpisa



Nema komentara:

Objavi komentar

Poruka će biti vidljiva nakon provjere.