Google, Facebook i druge velike internetske tvrke zajedno rade na
pronalaženju standarda koji bi smanjio širenje phishing napada
poboljšanjem suradnje između legitimnih pošiljatelja i primatelja
elektroničkih poruka. Tvrtke su se udružile kako bi kreirale DMARC
(eng. Domain-based Message Authentication, Reporting &
Conformance)
specifikaciju autentikacije elektroničke pošte. Riječ je o
novom načinu autentikacije osmišljenom radi lakšeg sprečavanja phishing
poruka kojima se pokušava navesti korisnika na otkrivanje osobnih
podataka. Velike tvrke često koriste sigurnosne standarde kao što su SPF
i DKIMM za autentikaciju svojih poruka, no ISP-ovi i drugi primatelji
elektroničke pošte ne oslanjaju se na ovu tehnologiju budući da i
neautenticirana poruka može biti legitimna. Na kraju odgovornost leži na
krajnjem korisniku koji često zbog nedovoljne upućenosti postaje žrtva
različitih prijevara. DMARC specifikacija nastoji uvesti provjeru
autentikacije na razini pružatelja usluga. Uvođenjem DMARC specifikacije
pošiljatelj bi mogao postaviti pravila sigurnosne politike koja bi
štitila krajnje korisnike od zlonamjerne elektroničke pošte. Postojao bi
i mehanizam kojim bi pružatelji usluga slali detaljne izvještaje
pošiljaocima, što bi omogućilo uklanjanje nepravilnosti u sustavu
autentikacije.
Nema komentara:
Objavi komentar
Poruka će biti vidljiva nakon provjere.