petak, 6. siječnja 2012.

Facebookom hara opasni crv!

Čini se kako miran san korisnika Facebooka nije predugo trajao. Naime, kako je objavila tvrtka Seculert, najpopularnijom društvenom mrežom na svijetu proširio se crv imena Ramnit, koji je dosad uspio ukrasti login podatke za oko 45.000 korisnika.

Ramnit je napravljen tako da zarazi Windows, Office i HTML datoteke, a krade gotovo sve što mu padne pod ruke - imena, lozinke, cookiese i sve ostalo što sadrži bilo kakav oblik informacije o vama i vašim surferskim navikama.
Osim toga, Ramnit ima i mogućnost da preuzme upravljanje nad vašim Facebook računom i šalje vašim prijateljima linkove malicioznog sadržaja, pod krinkom da im linkove šaljete upravo vi sami.
Iz tvrtke Seculert posebno upozoravaju na mogućnost Ramnita da krade adrese, login podatke i passworde tvrtki i biznisa koji posluju i preko Facebooka, što potencijalno može dovesti do milijunskih šteta.
U Facebooku su samo kratko poručili da već neko vrijeme nadziru situaciju i da je sve pod kontrolom. Isto tako, apeliraju na korisnike da ne klikaju na sumnjive linkove te da sve što im se čini takvim prijave.
Je li ovo još samo jedan u nizu malwarea koji će ubrzo biti zaboravljen ili je Ramnit puno opasniji negoli se čini, pokazat će vrijeme.

3 komentara:

  1. kak maknut tu pizdariju, ja sam ga imal uz još štošta i na kraju sam formatiral disk, uključil sam eksterni disk prek Sandboxia(savjete sam našo na vašem blogu i najljepše zahvaljujem na njima)i avira mi nađe datoteku za koju veli da je ramnit al nikako zbrisat stalno nalazi nove

    pozdrav
    Nikola

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobri tutorijali o enkripciji i zaštiti podataka na PC-u na hrvatskom jeziku.

    CryptoTutorijali's channel

    http://www.youtube.com/user/CryptoTutorijali

    OdgovoriIzbriši
  3. Izbriso sam fejs, moja jabuka se neće ucrvati..

    OdgovoriIzbriši

Poruka će biti vidljiva nakon provjere.